ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Szkoły Podstawowej nr 1 w Strzelcach Krajeńskich
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Deklaracja dostępności

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2022-03-31 17:45:47 przez Maria Kram

Deklaracja dostępności

  • Deklaracja dostępności Szkoły Podstawowej nr 1 w Strzelcach Krajeńskich
    Szkoła Podstawowa nr 1 w Strzelcach Krajeńskich zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej https://sp1strzelce.edupage.org/
    Data publikacji strony internetowej: 2010-09-01
    Data ostatniej aktualizacji: na bieżąco
    Status pod względem zgodności z ustawą
    Strona internetowa jest zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
    Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
    Deklarację sporządzono dnia: 2021-03-10
    Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2022-03-31
    Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
    Informacje zwrotne i dane kontaktowe
    Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Aldona Ułasowiec
    E-mail:
    Telefon: 95 7632962
    Każdy ma prawo:
    • zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
    • zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
    • wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
    Żądanie musi zawierać:
    • dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
    • wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
    • wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
    Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
    Skargi i odwołania
    Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
    1. Organ nadzorujący: Kuratorium Oświaty w Gorzowie Wielkopolskim
    2. Adres: ul. Jagiellończyka 10
      66-400 Gorzów Wielkopolski
    3. E-mail:
    4. Telefon: 957208412
    Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
    Dostępność architektoniczna
    Dla uczniów i interesantów do budynku prowadzą cztery wejścia od strony ul. Ks. J. Popiełuszki. Jedno wejście nie jest dostosowane dla osób z niepełnosprawnością ruchową. Drzwi otwierane są ręcznie.
    Szkoła składa się z czterech segmentów. Szczególnie w starej części szkoły bardzo duża liczba schodów na wielu poziomach uniemożliwia przemieszczanie się na wózku inwalidzkim.
    W dwóch spośród czterech segmentów toalety nie są dostosowane dla osób niepełnosprawnych. W segmentach szkoły nie ma wind, pochylni, pętli indukcyjnych, oznaczeń w alfabecie Braille'a lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących. W segmencie C dostępna jest platforma.
    Do budynku można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
    Udogodnienia
    Zmiany wprowadzone na szkolnej stronie internetowej zgodnie z Ustawą o zapewnieniu dostępności:
    • Na stronie głównej został wyeksponowany link umożliwiający pobranie czytnika ekranu dla osób niewidomych i słabowidzących.
    • Usunięto ze strony głównej elementy dynamiczne, które utrudniają koncentrację i mogą wywołać ataki padaczki.
    • Czcionka została zmieniona na czcionkę bezszeryfrową (CALIBRI),  interlinia 1,15.
    • Zastosowano akapity.
    • Umieszczono link do strony podmiotowej w BIP.
    • Umieszczono formularz kontaktowy w zakładce kontakt (na dole strony).
    • Zdjęcia będą zawierały informacje dotyczące tego, co widać na zdjęciu.
    • Filmiki publikowane na stronie internetowej będą miały automatycznie włączoną funkcję wyświetlania napisów.
    • Na dole strony umieszczono zakładkę Mapa strony.
« powrót do poprzedniej strony